Reklamácia, výmena, vrátenie tovaru
REKLAMÁCIA TOVARU:
Tovar je možné vyreklamovať na predajni NEBEX s.r.o. v Nitre alebo nám tovar môžete poslať priamo poštou, prípadne kuriérom na adresu NEBEX s.r.o., Bratislavská 7, 949 01 Nitra kde Vašu reklamáciu vybavíme. Stačí vyplniť " REKLAMAČNÝ PROTOKOL ". Do poľa "popis závady" prosím čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť. Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribaľte reklamačný protokol a doklad o kúpe výrobku, prípadne záručný list.
V prípadne využitia Slovenskej pošty tovar pošlite doporučene na adresu prevádzky (nie na adresu pošty!): NEBEX s.r.o., Bratislavská 7, 949 01 Nitra
Priebeh vybavovania vašej reklamácie vám radi oznámime na našich telefónnych číslach: 0903 40 80 66 / 0907 62 44 82.
O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, sa dozviete v Reklamačnom poriadku.
REKLAMAČNÝ PROTOKOL na stiahnutie
VÝMENA, VRÁTENIE TOVARU:
V prípade, že Vám produkt nesedí, máte právo do 14 dní od obdržania tovaru, na jeho výmenu. Tovar musí byť nepoškodený, nepoužívaný a kompletný. Tovar je nutné v prípade Slovenskej pošty zaslať doporučene na adresu prevádzky (nie na adresu pošty!): NEBEX s.r.o., Bratislavská 7, 949 01 Nitra s vyplneným formulárom " FORMULÁR PRE VÝMENU, VRÁTENIE TOVARU ". Všetky náklady spojené s dopravou tovaru ohľadom výmeny hradí v plnom rozhasu zákazník ! Suma je fakturovaná iba za dopravu k zákaznikovi formou dobierky vo výške 3,90 EUR s DPH.